Led licht

Allerlei accessoires kun je hier bespreken, van tassen tot flitsontstekers.
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Bert Borger
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Led licht

Bericht door Bert Borger » vr 24 jan 2014, 08:46

Hoi Allemaal, Ik wil led licht gaan aanschaffen voor product fotografie. Heeft er iemand ervaring hiermee. Ik kijk naar de Menik LS-9-00A LED Studiolamp 54W - 8.860LUX Bi-Color + V-Lock of zijn 1200 broertje.
Graag hoor ik jullie ervaringen.

groet

Bert

Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable