optech rain ERVARINGEN

Allerlei accessoires kun je hier bespreken, van tassen tot flitsontstekers.
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
timosterrenkunde
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

optech rain ERVARINGEN

Bericht door timosterrenkunde » ma 12 apr 2010, 18:55

hoi

ben ben op zoek naar een goede goedkopen regenhoes voor mijn foto camera's

ik kwam deze tegen http://optechusa.com/product/detail/?PRODUCT_ID=73

heeft iemand hier ervaring mee, en hoe lang gaan ze ongeveer mee?

als iemand andere goedkopen oplossingen heeft mag hij het natuurlijk ook zeggen :D

gr timo

libeco
Contacteer:

Re: optech rain ERVARINGEN

Bericht door libeco » ma 12 apr 2010, 20:03

Waren er niet mensen die zelf een oude regenbroek aan stukken knipten en daar heel tevreden mee waren? Hier een voorbeeld van een andere DIY: http://photography-on-the.net/forum/sho ... p?t=687977

timosterrenkunde
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Bericht door timosterrenkunde » ma 12 apr 2010, 20:16

mooie oplossing

hij lijkt me alleen erg open aan de achterkant.

ik ga een paar weken op vakantie naar schotland dus veel fotograferen dus goede bescherming is daar zeker nodig met de regen daar, ook als die om mijn nek heen hangt

Anita
Contacteer:

Bericht door Anita » di 20 apr 2010, 13:27

Ik heb er 2 en ze bevallen mij prima voor dat geld. Heb er al geregeld een behoorlijke tijd mee in de plenzende regen gestaan.
Winter! - That's the season to be young, catching snowflakes on your tongue!
Afbeelding

Plaats reactie