Statief: driepoot met eenpoot

Allerlei accessoires kun je hier bespreken, van tassen tot flitsontstekers.
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
ProperPictures
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Statief: driepoot met eenpoot

Bericht door ProperPictures » di 22 jun 2010, 18:39

Hi,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuw statief. Het moet een statief zijn waarbij je het middelste deel als eenpoot kunt gebruiken. Nu had mijn lokale winkel een Cullman (oid) uitgezocht voor me, maar toen ik de camera er op bevestigde zat er veel te veel speling in de kolom. De websites van de gerenommeerde merken vind ik lastig om op te zoeken naar wat ik wil, dus ik vroeg me af of hier iemand is die mij een advies kan geven of een type kan aanraden. De camera is een canon5d en de zwaarste lens is de 70-200 van Canon, dus zo'n beetje 4 kg denk ik?

Alvast weer bedankt!

Remco van der Kruis
http://www.properpictures.nl

JacTrum
Beheerder
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Statief: driepoot met eenpoot

Bericht door JacTrum » di 22 jun 2010, 22:43

Ik heb goede ervaringen met Manfrotto statieven. Kijk daar eens naar http://www.manfrotto.com/Jahia/site/manfrotto
Nikon D700 / Nikon 1.4/50 /Nikon 2.8/24-70 /Nikon 2.8/105 Micro / Nikon 2.8 70-200 VRII / Nikon Speedlight SB 910 flitser

Plaats reactie