de ultieme fototas

Allerlei accessoires kun je hier bespreken, van tassen tot flitsontstekers.
JoopVisbeek
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: de ultieme fototas

Bericht door JoopVisbeek » wo 31 mar 2010, 12:01

ik heb, ook, een Kata 3n1-30
Bevalt mij prima! Past lekker veel in, te gebruiken als sling en als rugzak.

Ooit zou ik best nog wel eens een schoudertas erbij willen hebben.
(als je naar een opdracht toegaat, en niet veel afstand hoeft af te leggen.)
Maar de Kata zou ik niet willen missen. (kun je de hele dag mee rondlopen, mee op reis e.d.)
.....kan dat nou nooit eens wat korter....

timosterrenkunde
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Bericht door timosterrenkunde » di 13 apr 2010, 09:11

Ik heb zelf 2 tassen een schoudertas van vangaurd en een goedkope rugzak (merk weet ik niet was goedkoop bij de Lidl)

mijn vangaurd tas gaat meestal mee lekker tas en past veel in
die rugzak gebruik ik wanneer ik een stuk moet fietsen Het is geen fijne tas voor " dagelijks" gebruik
we hebben nog een derde tas waar alleen 1 body met 2 lensen in past deze gebruik ik wanneer ik geen zin heb om een grote tas mee te nemen

Nikon Fan

Bericht door Nikon Fan » zo 02 mei 2010, 11:00

Ik ben nog steeds op zoek naar een goede fotorugzak. In eerste instantie wilde ik voor de Kata 3N1-20 gaan, maar die is toch nog vrij fors voor de dingen die ik heb (D90, 18-105 lens en 12-24).

Nu heb ik een nieuwe tas van Naneu Pro gevonden. De Urban U-60. De tas is echt heel stevig en handig ingericht. Ik denk dat ik deze binnenkort ga aanschaffen :)

Plaats reactie