monitor

Allerlei accessoires kun je hier bespreken, van tassen tot flitsontstekers.
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
ellenze
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

monitor

Bericht door ellenze » ma 10 jan 2011, 17:16

Hallo,

Wil een nieuwe monitor gaan kopen, denk daarbij aan een Samsung.
Welk formaat moet ik ongeveer hebben om geen vervorming te hebben bij het bewerken van foto's.
Heb hierover op het forum wel eens iets gelezen maaar kan het niet terug vinden.
Groetjes,

Ellenze :D

Elja
Beheerder
Contacteer:

Re: monitor

Bericht door Elja » ma 10 jan 2011, 23:34

Wellicht doel je op dit artikel?

Ik geloof dat het bij de meeste monitoren meestal wel goed gaat tegenwoordig. Kan natuurlijk geen kwaad om het toch even te checken. Qua formaat zou ik gaan voor minimaal 24 inch met minimaal de full HD resolutie (1920 bij 1080). Maar dat hangt natuurlijk ook van je budget af.

Succes!
Photofacts; weblog over fotografie..
Photofacts.net; blog about photography..
Elja Trum Fotografie; portfolio

ellenze
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: monitor

Bericht door ellenze » wo 12 jan 2011, 13:57

Hoi Elja,

Dit is inderdaad het artikel wat ik zocht!!
Bedankt voor de goede informatie.

Gr. Ellenze

Plaats reactie