Visible Dust Arctic Butterfly

Allerlei accessoires kun je hier bespreken, van tassen tot flitsontstekers.
danielsl
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Visible Dust Arctic Butterfly

Bericht door danielsl » ma 11 jul 2011, 19:36

Iemand hier ervaring mee?

Ik heb wat stof op de sensor en twijfel of ik dit apparaatje zal aanschaffen voor 90,- of dat ik hem laat schoonmaken bij chipclean voor 50,-

timosterrenkunde
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Visible Dust Arctic Butterfly

Bericht door timosterrenkunde » di 12 jul 2011, 05:52

Ik heb geen ervaring met dit product. Maar ik maak wel zelf mijn sensor's schoon.

Dit doe ik met een GreenClean perslucht met vacuum zuiger eraan.
En een Giottos rocketair big.

Ik werk met deze producten omdat ik gewoon liever mijn sensor niet aanraak.

Elja
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Elja » di 12 jul 2011, 09:10

Ik ga er het liefst gewoon mee naar Chipclean, maar dat is inderdaad ook best prijzig.
Gelukkig hoeft het niet al te vaak als je voorzichtig bent met het verwisselen van je objectieven.

Ik moet eigenlijk wel weer eens gaan.. :)

Elja
Photofacts; weblog over fotografie..
Photofacts.net; blog about photography..
Elja Trum Fotografie; portfolio

Photomad2010

Bericht door Photomad2010 » di 12 jul 2011, 16:06