Lightroom sluit af bij foto's geotagen in Kaart module

Werken met Adobe Photoshop Lightroom.
Deel tips en trucs!
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
rvg
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Lightroom sluit af bij foto's geotagen in Kaart module

Bericht door rvg » vr 29 dec 2017, 15:13

Beste leden.
ik loop tegen het volgende probleem aan. Om foto's te geotagen wil ik in Lightroom mijn foto's via de Kaart module voorzien van GPS-coordinaten. Telkens als ik foto's toevoeg en de Kaart in- of uitzoom dan wel foto's wil toevoegen sluit Lightroom automatisch af. Weet iemand wat er fout gaat en hoe het probleem op te lossen. Ik maak gebruik van imac.

Bvd Ruud

JanWeistra
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Lightroom sluit af bij foto's geotagen in Kaart module

Bericht door JanWeistra » di 02 jan 2018, 22:39

Dag Ruud.

Jouw LR probleem is herkenbaar. Ik heb dit kunnen oplossen door een script uit te (laten) voeren. Ik heb er geen last meer van gehad. Op de onderstaande link vind je het script bij Solution 3.

https://helpx.adobe.com/lightroom/kb/us ... ssues.html

Succes toegewenst'
Jan.

Plaats reactie