kopie foto's in Lightroom

Werken met Adobe Photoshop Lightroom.
Deel tips en trucs!
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Renateb
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

kopie foto's in Lightroom

Bericht door Renateb » zo 14 okt 2018, 14:03

Van mijn geimporteerde foto's in Lightroom zijn er automatisch kopieën aangemaakt.
Dus elke foto staat er nu dubbel in.
Omdat ik de foto's wil classificeren moet ik alle foto's bij langs (4000) maar nu zijn dat er wel heel veel.
Hoe krijg ik de kopieën verwijderd? En hoe zijn deze kopieën gemaakt?

mrenard
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: kopie foto's in Lightroom

Bericht door mrenard » wo 05 dec 2018, 09:09

Hoi, er is daar een handig programma voor wat ik gebruik " Fast Duplicate File Finder" . Werkt bij mij heel goed.

Groet Marcel

Plaats reactie