Vraag over goed doel

Het hoeft niet altijd over fotografie te gaan..
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
SylviaHU
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Vraag over goed doel

Bericht door SylviaHU » di 16 sep 2014, 15:09

Hallo,

Mijn naam is Sylvia en voor mijn studie aan de Hogeschool Utrecht hebben ik en mijn teamleden een opdracht gekregen van een goed doel. Onze doelgroep; jullie.
Zouden jullie voor ons één korte vraag willen beantwoorden door op onderstaande link te klikken? U zou ons erg helpen bij het verder uitwerken van het concept.

Alvast bedankt,

Sylvia

Link: https://docs.google.com/forms/d/1a-eS1- ... =send_form

reinoud
Contacteer:

Re: Vraag over goed doel

Bericht door reinoud » di 16 sep 2014, 22:06

Ik vind de vraag wel erg kort om er antwoord op te kunnen geven. En op een ander forum loopt al een discussie over vermoedelijk hetzelfde idee.

Daar was de teneur van de meeste fotografen: ik ga hier niet zomaar iets over zeggen zonder het goede doel te kennen, en de belofte van naamsvermelding is een *recht* van de fotograaf. Door dat hier voor te stellen als een soort vergoeding neem je de fotograaf niet echt serieus en zullen velen de vraag beledigend opvatten.

Wolves fotografie
Contacteer:

Bericht door Wolves fotografie » wo 17 sep 2014, 12:39

Reinoud je verwoordt precies wat ik op ons forum geantwoord heb op de PB die de teamleden daar kregen!! :!:
Fotografie is de kunst van het kijken.

www.wolves-fotografie.nl voor al uw foto-opdrachten.
www.komfotograferen.nl voor cursussen, workshops en privé-lessen fotografie en/of fotobewerking.

primefoto
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Bericht door primefoto » do 18 sep 2014, 04:11

Ik vindt het inkomen van een fotograaf ook een prima doel dus kan er enkel nee op antwoorden.
Als foto's goed genoeg zijn om gratis te willen hebben mag het ook wel iets kosten.
Er zijn geen regels voor goede foto's, er zijn alleen goede foto's. Ansel Adams
FLICKR

Plaats reactie