Phototalk klets café

Het hoeft niet altijd over fotografie te gaan..
duynduyn
Contacteer:

Re: Phototalk klets café

Bericht door duynduyn » vr 21 aug 2015, 22:43

Foei Vroem !! :lol:

Vroem
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Bericht door Vroem » vr 21 aug 2015, 22:55

Schaam mij diep! :oops:
Echt nie.................... :D :D :D ;)
Als u naar mijn foto's kijkt, laat dan a.u.b ook een reactie achter.
Bij voorbaat dank.

duynduyn
Contacteer:

Bericht door duynduyn » vr 21 aug 2015, 22:58

Vroem schreef:Schaam mij diep! :oops:
Echt nie.................... :D :D :D ;)
:o :lol:

PetraS
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Bericht door PetraS » za 22 aug 2015, 07:21

Natuurlijk is het leuk als je reacties krijgt op geplaatste foto's, natuurlijk is het leuk als die reacties overwegend positief zijn..
Moeten we er ook nog iets mee doen of ervan leren ..of niet natuurlijk.

Ik voel me erg bezwaard als ik steeds weer lees dat ik moet reageren als ik een foto heb bekeken. Soms kan ik dat ff niet, soms moet ik nadenken over wat ik ervan vind, soms reageer ik niet omdat ik er gewoon niet zoveel van vind (of echt niet mooi vind) Vaak (bijna altijd) houd ik ook de reacties bij op een foto dus ik bekijk zo'n bijdrage misschien wel 10 keer.. daar loopt het aantal views ook van op natuurlijk terwijl het aantal reacties daar ver bij achterblijft.
Als je daaruit concludeert dat er veel gekeken wordt maar niet gereageerd... dan is dat maar zo.

Ik houd het voor gezien. het legt op mij teveel druk. Dat is mijn probeem, wil graag voldoen aan de vragen.. maar dat kan ik dus niet... :cry:

Ik wens jullie veel plezier verder hier....
Vriendelijke groet,
Petra Sanders

If i knew how to take a good photograph,
I'd do it every time.

P71

Bericht door P71 » za 22 aug 2015, 10:03

Je kan het niet beter verwoorden Petra, ik sluit me er bij aan!

Je moetje realiseren dat zodra je gaat "eisen" dat met moet reageren, ze zullen afhaken. Je zit nu het voorbeeld.
Ik snap ook dat je een forum aantrekkelijk moet maken/houden, maar dan wel op een andere manier.

duynduyn
Contacteer:

Bericht door duynduyn » za 22 aug 2015, 10:20

Ik sluit me aan, ik ben weg !

Vroem

Bericht door Vroem » za 22 aug 2015, 10:26

Krijgen we weer de discussie van het eisen/moeten, maar dat heb ik nergens gesuggereerd.
Het is en zal altijd vrijwillig blijven.
Maar kijk eens wie er hier reageert?
Zijn een handvol mensen en soms ook niet.
Dan de vraag waarom plaats je een foto hier op het forum?
Als je ervan uitgaat dat je toch geen reactie krijgt plaats je dan ook?
Ben bang als we zo door gaan dan is het einde daar voor dit forum, en ik kan je vertellen dat ik dit al meer heb meegemaakt met fotoforums.

Begrijp dat PetraS de handdoek in de ring gooit, vind ik jammer want zij was dan nog iemand die regelmatig op andere reageerde.
@ P71, er wordt niet geëist maar ook dan haken mensen af omdat er niet of nauwelijks wordt gereageerd.
Stel jij plaats een foto waar je je stinkende best op hebt gedaan en er reageert niemand, vind jij dat leuk?
Stimuleert jou dat om de volgende keer weer je best te doen en de foto(s) op het forum te plaatsen?
Je schrijft dat je het forum aantrekkelijker moet maken/houden, maar je schrijft er niet bij hoe.
Dus laat eens horen hoe jij dit dan ziet.

Verder een ieder prettig weekend. ;)
Bij voorbaat dank.

P71

Bericht door P71 » za 22 aug 2015, 13:20

Door niet teveel te pushen. Je zegt wel dat je dat niet doet, maar je haalt het wel een paar keer aan. Door niet zo veel nadruk te leggen op het reageren zal het minder aanvoelen als "moeten". Ik hoop datje snapt wat ik bedoel ;)
Ik bedoel het niet vervelend hoor, kijk bv naar je onderschrift ;)

Ik heb al eerder gezegd dat het mij niet uitmaakt of iemand op mijn foto reageert of niet. Ik laat het zien, wil iemand reageren prima, wil men dat niet, ook goed 8-)

Leven en laten leven. 8-)

Fijn weekend!

eelke
Contacteer:

Bericht door eelke » za 22 aug 2015, 13:28

Ik heb namelijk ook weinig zin om aan een dood paard te trekken.. ;)

Vroem

Bericht door Vroem » ma 24 aug 2015, 12:47

P71 schreef:Door niet teveel te pushen. Je zegt wel dat je dat niet doet, maar je haalt het wel een paar keer aan. Door niet zo veel nadruk te leggen op het reageren zal het minder aanvoelen als "moeten". Ik hoop datje snapt wat ik bedoel ;)
Ik bedoel het niet vervelend hoor, kijk bv naar je onderschrift ;)
Door helemaal niets te doen gaat er ook nooit wat gebeuren, als jij dit als pushen ziet.....jammer maar dit bedoel ik dus niet.
Elke keer krijg ik dan te lezen het woord MOETEN, nou er moet helemaal niks alles is op vrijwillige basis.
In mijn onderschrift staat nergens MOETEN maar wél A.U.B wat betekend alstublieft!
En dan BEDANK ik degene alvast nog voor de reactie, dus wat staat er hier dan voor gepush/moeten?
Verder trekt iedereen die het leest het persoonlijk aan maar ik bedoel het in het algemeen.
Ik heb al eerder gezegd dat het mij niet uitmaakt of iemand op mijn foto reageert of niet. Ik laat het zien, wil iemand reageren prima, wil men dat niet, ook goed 8-)

Leven en laten leven. 8-)
Dat het jou niets uitmaakt of er iemand op jou foto's reageert begrijp ik dan niet, wat heeft het dan voor nut om foto's te plaatsen op een fotoforum?
Ik laat het hier maar verder bij en ga niet onnodig deze eindeloze discussie aan. ;)
Bij voorbaat dank.

Plaats reactie