Ik wil mij graag even voorstellen.

Nieuw op Phototalk?
Stel je in dit forum even voor aan de rest van de Phototalkers..
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
ktien
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Ik wil mij graag even voorstellen.

Bericht door ktien » di 22 jan 2013, 14:55

Hallo, allemaal mijn naam is Klaas. Mijn vrouw en ik wonen sinds 12 jaar naar volle tevredenheid in het mooie Overijsselse Staphorst.
Ben AOW’er, getrouwd heb twee kinderen een dochter en een zoon, mijn dochter heeft vier kinderen van elk twee. :D
Dus twee meiden en twee jongens.
De grootste hobby van mij is fotografie, en wel natuur - landschap - macro - vogels enz.
Ik fotografeer met een Canon EOS 40D plus een hele glas winkel van groothoek macro tot 400mm tele.
Mijn foto's zijn te zien op Zoom (Klaas10)
Ik sta open voor alle nieuwtjes en weetjes op fotografie en natuurgebied.

Vriendelijke groet,
Klaas.

Elja
Beheerder
Contacteer:

Re: Ik wil mij graag even voorstellen.

Bericht door Elja » di 22 jan 2013, 20:15

Welkom Klaas!
Photofacts; weblog over fotografie..
Photofacts.net; blog about photography..
Elja Trum Fotografie; portfolio

Golfer
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Bericht door Golfer » ma 09 sep 2013, 22:20

Hallo iedereen die dit leest,

Ik ben Rob en ben sinds een paar maanden weer een beetje aan het foto's maken. En vind het wel grappig om uitdagingen te hebben in fotografie.......Ik heb zelf wel een tijdje geleden (7jaar) geleden veel foto's gemaakt maar dan niet digitaal......en tja.....ben toch een beetje om.

Zal af en toe wel wat foto's plaatsen en hoor wel wat jullie er van vinden...

Riona

Bericht door Riona » di 10 sep 2013, 07:39

Welkom ophet forum.

rob dijkstra
Contacteer:

Bericht door rob dijkstra » wo 18 jun 2014, 09:47

Hallo Klaas,

Een tip voor een mooi gebied voor natuurfotografie kan ik je wel geven: kijk eens even op mijn excursiesite: http://foto-excursies.nl/tips.html (tip van april 2014)

groet, Rob
ROB DIJKSTRA | Fotografie en Trainingen
de Kerspel 3
6932 AK Westervoort
www.robdijkstra.nl (huwelijksfotografie)
www.robdijkstra-fotografie.nl (bedrijfsfotografie)
www.websitebinnen2weken.nl (webdesign)
www.foto-excursies.nl (de naam zegt alles...)

jellievana

Bericht door jellievana » di 29 jul 2014, 13:32

Hallo,
Ik ben Jellie en woon in Amersfoort.
Mijn grootste hobby is fotograferen en wel met een Canon 650D.
Beleef ook veel plezier aan het bewerken van foto's in LR alhoewel ik nog niet alle geheimen ken.
Voor vakantie's zou ik er graag een lichtere camera bij willen hebben, maar daar moet ik nog ff voor sparen vermoed ik.
Hoop veel aan tips te mogen lezen op dit forum!

Gr. Jellie.

Plaats reactie