Nieuw hier

Nieuw op Phototalk?
Stel je in dit forum even voor aan de rest van de Phototalkers..
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
karin115
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Nieuw hier

Bericht door karin115 » di 04 nov 2014, 13:00

Hallo allemaal, mijn naam is Karin. Ik heb me zojuist aangemeld hier op Phototalk.
Ik ontvang elke week de leuke mails met tips, nieuws en technieken van Photofacts. Lees regelmatig mee hier op het forum en dacht, nu maar eens aanmelden.
Ik fotografeer inmiddels al heel wat jaren. Ben van een compact naar spiegelreflex gegaan. Altijd van Canon.
Door de jaren heen mijn gear flink uitgebreid en opgewaardeerd. Uiteindelijk gefotografeerd met een 5DII.
(Fullframe) Dat was het toch wel helemaal. Maar wegens gezondsheidsredenen heb ik moeten besluiten om mijn spullen te verkopen. Met pijn in mijn hart.
Sinds 1,5 jaar heb ik een Olympus OM-D EM5 systeemcamera. Kan ik ook fantastische foto's mee maken, voor mij een ideale vervanger vd te zware Canon gear. Helaas heeft Canon nog steeds geen volwaardige systeemcamera in haar assortiment. Een groot gemis vind ik dat want Canon staat bij mij bovenaan qua gebruiksvriendelijkheid.
De Olympus heeft een grote leercurve, je moet er flink wat tijd in stoppen om er uit te halen wat er in zit. Maar dat wordt dan ook beloond.
Ik ben altijd in voor inspiratie en waar mogelijk zal ik mijn bijdrage proberen te leveren. Ben zelf ook vrij actief op het EOS forum. Sommigen zullen mij waarschijnlijk wel herkennen.

Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable