voorstelrondje lampie1978

Nieuw op Phototalk?
Stel je in dit forum even voor aan de rest van de Phototalkers..
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
lampie1978
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

voorstelrondje lampie1978

Bericht door lampie1978 » vr 21 nov 2014, 00:38

Hoi,

De naam is Richard uit het prachtige bouwjaar 1978.
Momenteel woonachtig in het mooie Assen. Ik ben werkzaam in de IT-sector en heb daar een leuke baan in.
Sinds een jaartje wil ik meer uit mijn hobby halen en begin nu dus ook anders tegen fotografie aan te kijken, ik fotografeer inmiddels een jaar of 9 met een digitale spiegelreflex en mijn kids zijn altijd favoriet onderwerp van de foto geweest. Het afgelopen jaar ben ik actiever gaan fotograferen en ben met veel dingen tegelijk bezig op fotografie gebied, zoals de benodigde technieken van de camera, belichting, compositie, etc onder de knie te krijgen. Maar ook het werken met Lightroom en Photoshop zijn aandachtspunten. Dus je zult mij op diverse forums tegelijk tegen komen.

Ik heb mij hier ingeschreven om te leren van jullie en om eerlijke en opbouwende kritieken te krijgen op het werk dat ik lever. Ik doe namelijk hetzelfde, ik ben van mening dat afkraken geen nut heeft. Daar leer ik niks van!! Reageer je op mijn werk, dan kan je erop rekenen dat je wedervragen krijgt :D.
Daarnaast is raad en daad nooit weg en een netwerk opbouwen zou ook niet verkeerd zijn ;-).

Ik zie jullie wel op de diverse forums.

Gegroet,
Lampie1978.

Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable