Hoi, allemaal

Nieuw op Phototalk?
Stel je in dit forum even voor aan de rest van de Phototalkers..
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Draap
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Hoi, allemaal

Bericht door Draap » di 10 feb 2015, 17:10

Ik ben Arie en heb het fotograferen weer opgepakt.
Na jaren in het analogetijdperk gefotografeerd te hebben met een practica spiegelreflex, had ik op een gegeven moment genoeg van het gezeul met body's en lenzen.
Maar het foto's maken bleef ik doen met allerhande compacte camera's.
Maar nee hoor het bood niet die tevredenheid van wat ik wilde maken.
Dus uiteindelijk toch gaan zoeken naar het redelijke in de digitale wereld.
Moet je nu een camera met of zonder spiegel en welke lenzen.
Oké na lang zoeken en vergelijken op http://snapsort.com/compare heb ik uiteindelijk de Sony ilce6000 gekocht.
Naast de standaard lens, een zoomlens van 70-200 en een paar tussenringen kan ik nu gaan ontdekken wat er tegenwoordig allemaal mogelijk is met een Camera.
Ik heb al gezien dat dat heel wat meer is dan wat je vroeger met een camera kon.
Maar ik hoop op een forum als dit nog meer ideeen en tips te vinden.

groet Arie
Groet Arie

Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable