Even netjes voorstellen.

Nieuw op Phototalk?
Stel je in dit forum even voor aan de rest van de Phototalkers..
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
slowjoep
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Even netjes voorstellen.

Bericht door slowjoep » za 28 feb 2015, 11:47

Ik heb van mijn ouders meegekregen dat je je altijd netjes moet voorstellen als je ergens (nieuw) binnenkomt.
Dus bij deze stel ik mij even voor.

Mijn naam op het forum is Slowjoep. In werkelijkheid heet ik Joep Meijer, ben van 1970 en fotografeer al een aardig tijdje. Eerst analoog met een compactcamera, vervolgens analoog met spiegelreflex (Minolta) om daarna de overstap te maken naar digitaal. Met eerst een Sony alpha 100 om in 2013 over te stappen naar de alpha 58.

Veel van mijn foto's maak ik op fantasyfestivals zoals bijvoorbeeld Castlefest of Elf Fantasy Fair.

Verder probeer ik mij te bekwamen in het strobisme en studiofotografie.

Hopelijk kan ik hier op het forum informatie vinden met betrekking tot deze onderwerpen en kan ik misschien ook wel antwoorden op vragen geven.

duynduyn
Contacteer:

Re: Even netjes voorstellen.

Bericht door duynduyn » za 28 feb 2015, 15:52

Welkom Joep !!

Plaats reactie
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable