Ook ik ben hier geland

Nieuw op Phototalk?
Stel je in dit forum even voor aan de rest van de Phototalkers..
Bianske

Ook ik ben hier geland

Bericht door Bianske » za 29 aug 2015, 13:00

Mijn naam is Bianca. Ik ben 58 lentes jong en al jaren getrouwd met mijn mannetje. Wij hebben samen twee kinderen en twee kleinkinderen.

Een jaartje of 13 geleden ben ik begonnen met fotograferen. In de eerste jaren met name dierenfoto's van onze reizen en in de dierentuin.

Sinds ik fotografeer vind ik de Macrofoto's het mooiste om te zien. Afgelopen jaar was ik in de gelegenheid om een Macro objectief en een full frame camera aan te schaffen en ik ben nu me aan het bekwamen in die tak van de fotografie. Niet makkelijk, maar als er dan een mooi resultaat uitkomt, kan mijn dag niet meer stuk.

Bij de aanschaf van mijn Canon full frame zat een zomeractie. Een jaar lang gratis een abonnement op de Cloud van Adobe en een Wacom tablet.

Het is de bedoeling dat ik komend najaar een basiscursus Lightroom ga volgen om me daarin te kunnen verdiepen.
Ben redelijk thuis op de computer/Tablet/GSM maar van bewerken heb ik nog geen kaas gegeten. Het is me gisteren gelukt om een copywright te maken. Maar er is zoveel meer wat ik met Lightroom kan doen.

Plaats reactie