Even Voorstellen

Nieuw op Phototalk?
Stel je in dit forum even voor aan de rest van de Phototalkers..
Plaats reactie
Romeina

Even Voorstellen

Bericht door Romeina » vr 01 jan 2016, 04:57

Hallo beste Fotografen,
Eindelijk ben ik er toe gekomen om me zelf aan jullie voor te stellen, dat komt omdat ik het al een keer gedaan had, maar tijdens het versturen raakte ik het weer kwijt.

Ik ben al een tijdje lid van Photofacts en heb vaak naar jullie foto,s gekeken, maar niet op gereageerd, omdat ik me nog niet had voorgesteld.
Nou bij deze dan, nu wel.

Ik ben Romeina, en Fotografeer het liefst in Close-up oftewel in Macro, vooral Bloemen en Planten, het liefst Wilde Bloemen en Planten.
Wat betekent dat ik alleen in het Voorjaar en Zomer Fotografeer, omdat ik daar bij veel Licht nodig heb.
Ik heb de meeste Foto,s gemaakt met m,n Kodak Zoomcamera 981, dat was m,n eerste Digi-Camera, daar voor had ik een Analoog Canon Spiegelreflex , ik heb ook een Canon 500D Spiegelreflex, met Canon Macrolens 60 mm,
maar het lukt me nog steeds niet, om daar mooie foto,s mee te maken.

Ook wens ik jullie allen een gelukkig Fotojaar toe in 2016.

Groetjes Romeina.
Laatst gewijzigd door Romeina op wo 06 jan 2016, 23:39, 1 keer totaal gewijzigd.

JHMU

Re: Even Voorstellen

Bericht door JHMU » di 05 jan 2016, 11:06

Dag Romeina, wat is het toch leuk om te leren op hoeveel verschillende manieren je van fotografie kunt genieten. Ik wens je veel succes en hoop eens te ZIEN wat het allemaal inhoud, succes groet Jan

Romeina

Bericht door Romeina » wo 06 jan 2016, 23:38

hallo Jan,
Dank je wel voor je inspirerende reactie op ''mijn voorstellen'' je bent de enige die gereageerd heeft, zijn de andere Fotografen nog met vacantie of zo? en ja dat zeg je goed,inderdaad geniet ik enorm van Fotograferen,
ik kom vooral in een ''Gemeentetuin'' en ieder jaar verwonder ik me weer opnieuw over hoe wonderlijk de Wilde Planten en Bloemen weer bloeien. Soms gaat er wel eens iets mis in de natuur en ben ik dankbaar als ik het heb kunnen kieken.
De laatste foto, die ik maakte afgelopen zomer, had ik ook in ''Bijlage'' gedaan, maar was te groot bestand!
Toen heb ik die Foto vanuit m,n Fotoalbums per email, verkleind verstuurd,naar Photofacts, maar dat kan/mag zeker niet? ik heb hem nog niet zien staan?
dat is een ''PioenRoos'' en al zoveel Zomers fotografeerde ik de Zaadlijsten, maar toch liet ik ze niet afdrukken.,
vond het te kaal beeld.
Nu van de Zomer, fotografeerde ik hem opnieuw, maar met de Blaadjes er nog aan, het was een uur of Vijf, en op het moment dat ik hem wou klikken, zakte de Zon net iets en scheen hij precies van achter die Roos, door de Roos heen, en was het om de rode Zaadlijsten heen,als het ware een Aquarel, het is op de Foto wel over gekomen,
maar het te zien op dat moment vergeet ik nooit meer.
Kan ik ook vanuit m,n Fotoalbums, die verkleint m,n Foto, de Foto naar Forum Phototalk sturen?
En weet jij waarom ik geen reactie heb ontvangen,nadat ik m,n PioenRoosfoto naar Photofacts gestuurd heb?

groetjes Ria.

duynduyn
Contacteer:

Bericht door duynduyn » do 07 jan 2016, 00:07

Hallo Ria / Romeina,

Hartelijk welkom op dit forum.

Foto's plaatsen op dit forum door te uploaden e.d. lukt helaas niet, hoewel de
indruk gewekt wordt dat het kan.
Net als op andere fora, kunnen foto's geplaatst worden, door een (gratis) account aan te maken
op Flickr.com of http://photobucket.com
Beide heb ik hier geprobeerd en het werkt dan ook, standaard plaats ik foto's via photobucket,
omdat de werking daarvan mij het beste ligt.

Uitleg over plaatsen via Flickr.com vind je hier :

http://www.phototalk.nl/viewtopic.php?f=17&t=2509

de uitleg hoe het werkt met Photobucket.com hier :

http://www.phototalk.nl/viewtopic.php?f=17&t=2339

Helaas kan ik je vertellen dat dit forum niet zo actief meer is, vanwege de afname
van actieve leden en de weinige actieve leden moedeloos werden om de kar alleen
te trekken, de beheerder zelf is volgens mij het laatste jaar ook niet op dit forum
actief geweest :o

Je enthousiasme voor het fotograferen vind ik leuk en aanstekelijk, dat kan ik wel
waarderen.
Indien je je wilt aansluiten bij een forum dat wel wat actiever is, stuur dan een PM,
dan kan ik je eventueel de gegevens verstrekken !

groeten

Jan

Plaats reactie