Bewerkingsprogramma voor filmen

Op de meeste nieuwe camera's kun je tegenwoordig ook filmen.
Handige technieken, software en dergelijke voor video kunnen hier worden besproken.
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
KlaasSimon
Contacteer:

Bewerkingsprogramma voor filmen

Bericht door KlaasSimon » di 24 apr 2018, 09:54

Hoi,

Ik ben bezig met af en toe wat filmen met de camera (Nikon D7x00) en de Nikon Keymission 360. En zou dus graag de filmpjes willen bewerken, knippen, muziek onder zetten en wat er verder nog moet. Eventueel ook diashows maken. Ik heb een abonnement op PS en Lightroom maar vind de uitbreiding met After Effects en zo toch iets te duur, bijna 5x het abo op PS. Dus wat zijn jullie ervaringen?

Groetnisse,
Klaas
http://www.molensinbeeld.nl
D7100, divers Nikon, Tokina en Tamron glas.

duynduyn
Contacteer:

Re: Bewerkingsprogramma voor filmen

Bericht door duynduyn » di 24 apr 2018, 17:14

Ik ga er van uit dat het niet om een pro-versie zal gaan.

Wat te denken van Adobe Premiere Elements, kost rond de € 85,- of
Pinnacle Studio bestaat in 3 versiers. € 50 - € 100
Corel VideoStudio € 70,-

Een probeerversie is zo gedownload, het is aan te raden om eerst wat filmpjes over deze software
op YouTube te bekijken, dat geeft je een beter beeld van het gebodene.

succes,
Jan

duynduyn
Contacteer:

Bericht door duynduyn » zo 29 apr 2018, 16:05

Graag gedaan

KlaasSimon
Contacteer:

Bericht door KlaasSimon » di 01 mei 2018, 11:57

Klopt, daarom dus liever een gratis programma. Maar je tips zal ik zeker doornemen. Bedankt.
http://www.molensinbeeld.nl
D7100, divers Nikon, Tokina en Tamron glas.

tdwrsa
Contacteer:

Bericht door tdwrsa » di 01 mei 2018, 14:17

Ik gebruik nog steeds Windows MovieMaker. Was een gratis Windows program, discontinued, maar werkt nog steeds, tot op Windows 10.
Pas alleen op met free downloads, er zijn scams die het programma adverteren, de juiste weergave is van 2012, als het van later datum is, is het verdacht. Begrijp niet waarom Windows ermee gestopt is, er komt kennelijk iets nieuws......

oant sjen.

Plaats reactie
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable