Lens aankoop advies gevraagd voor canon EOS 77D

Er zijn honderden verschillende objectieven te koop die behoorlijk kunnen verschillen in kwaliteit. Bespreek hier welk objectief jij nodig hebt..
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Wen
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Lens aankoop advies gevraagd voor canon EOS 77D

Bericht door Wen » vr 09 nov 2018, 10:53

Hallo allemaal,
Mijn naam is wennie, ik ben een een vrouw van begin vijftig. Getrouwd, kindjes, hondjes en katjes.
ik ben een jaar geleden begonnen met fotografie.
Inmiddels heb ik al flink wat cursussen erop zitten en nog best
Een lijstje aan cursussen die op mijn bucket list voor komend jaar staan.
Nooit geweten dat ik met zo veel passie met iets bezig zou
Kunnen zijn. Werkelijk waar elke vrije minuut die ik heb lees ik artikelen
Of kijk ik op YouTube filmpjes over fotografie.
Nu heb ik een tijd lang een camera
Kunnen lenen waar ik mijn cursussen mee heb gedaan maar ik heb eindelijk
Genoeg kunnen sparen dat ik zelf een camera kan kopen.
Mijn oog is gevallen op de canon EOS 77D.
Ik zou mij in de toekomst heel graag iets meer gaan bezighouden met het fotograferen op bruiloften en feesten. Uiteraard niet als de hoofdfotograaf maar meer als soort van leerling die graag meekijkt en leert van de pro.
Het zou mij wel fantastisch lijken om over een paar jaar zo goed te zijn om zelf eens een
Complete bruiloft te kunnen shooten als fotograaf. Verder maak ik graag foto's binnen in een kamertje
Met een mooie achtergrond. Ik heb in het afgelopen jaar al diverse mooie achtergronden weten
Te verzamelen en mijn tienerdochter vind het geweldig om model voor mij te staan dus ik kan
Gelukkig oneindig vaak oefenen met verlichting opstellingen en diverse settings en props.
Als laatste ben ik steeds vaker te vinden in het bos en op het strand.
Ik vind het leuk om mijn zoon op de foto te zetten die dan aan het sporten/hardlopen is. Of de honden die
Lekker aan het ravotten zijn.
Daarnaast kan ik dan in dat zelfde bos ook weer uren bezig zijn om een blad of bloem tot op de mm haarscherp op het plaatje te krijgen.
Ik vind dus eigenlijk heel veel leuk om te doen en ben dus op zoek naar de juiste objectieven
Die ik kan gebruiken in combinatie met de canon EOS 77D.
Samengevat zoek ik dus objectieven voor bruiloften en feesten. Portretfotografie in een studio, sport en dieren in het bos en strand en macro.
Nu ben ik al weken bezig met lezen over wat welke lens kan maar ik zie door de vele en soms vaak wisselende omschrijvingen door de bomen het bos niet meer. Ik hoop dus dat jullie mij kunnen helpen. Welke combinatie van objectieven zou geschikt voor mij en mijn camera zijn ? Het mogen zeker wel
Meerdere objectieven zijn. Vast brandpunt of zoom..... Of een combinatie daarvan.
Ik zou het geweldig vinden als jullie mij kunnen helpen. Wat raden jullie mij aan voor laten we zeggen een bedrag
Van 1500 euro aan objectieven.
Ik kom er zelf niet uit, het is te veel informatie wat vergeleken moet worden met de vele keuzes die er zijn en helaas ben ik daar door veel medicijn gebruik en chemo behandelingen niet meer toe in staat.
Ik ben jarenlang heel erg ziek geweest en had nooit verwacht of durven dromen dat ik ooit nog in staat zou zijn om dit te kunnen gaan doen of uberhaubt bezig te kunnen zijn met iets waar ik zoveel plezier en voldoening uit kon halen. Voor mij is dit meer als fotografie, voor mij is dit letterlijk een tweede leven en ik wil van dit deel van mijn leven veel meer gaan genieten. Na jarenlang thuis en in ziekenhuizen zitten verlang ik enorm om lekker aan de slag te gaan met mijn camera en mooie plaatjes te maken.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Groetjes.

duynduyn
Contacteer:

Re: Lens aankoop advies gevraagd voor canon EOS 77D

Bericht door duynduyn » za 10 nov 2018, 01:22

.

duynduyn
Contacteer:

Re: Lens aankoop advies gevraagd voor canon EOS 77D

Bericht door duynduyn » di 13 nov 2018, 17:41

Tja

Plaats reactie
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable