Foto verzenden

Aankondigingen van nieuwe producten en andere nieuwtjes op fotografie gebied.
osten
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Foto verzenden

Bericht door osten » wo 03 dec 2014, 16:39

Hallo
Ik kan geen foto meer toesturen, op het scherm komt De Bijlagequota is bereikt.
Wat is de bedoeling daarvan?.

osten
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Re: Foto verzenden

Bericht door osten » ma 17 aug 2015, 16:18

Nog altijd het zelfde,nog geen bericht onvangen

duynduyn
Contacteer:

Bericht door duynduyn » ma 17 aug 2015, 17:15

Hoi,

bedoel je dat je foto's wilt plaatsen ??
Zelf doe ik dat via een (gratis) Photobucket account, hoe dat werkt kun je
hier vinden : http://www.phototalk.nl/viewtopic.php?f=18&t=2340

Is dat niet wat je bedoelt, dan zul je het even moeten uitleggen !

gr
Jan

DreKruizenga
Contacteer:

Bericht door DreKruizenga » ma 17 aug 2015, 20:09

Zelfde mededeling krijg ik ook hoe ik het ook probeer "De Bijlagequota is bereikt", ben nieuw hier misschien dat het daar aan ligt. Probeer het later nog wel een keertje. helaas.

duynduyn
Contacteer:

Bericht door duynduyn » ma 17 aug 2015, 20:33

OK iets lukt niet, maar wat dan niet ??
Zoals ik het zie, kunnen er alleen bijlagen verzonden worden naar de onderdelen van Foto's bespreken,
maar kan de beheerder hier beperkingen in stellen. Ik heb het eerlijk gezegd nooit geprobeerd, ik heb
wel eerder van dit probleem gehoord, maar adviseer ik een ieder gewoon van de mogelijkheden van
Photobucket.com gebruik te maken (lijkt wel of ik aandelen heb :lol: ), dan omzeil je dit probleem.

Op andere fora maken de gebruikers meestal ook gebruik van Photobucket en Flickr, om foto's te
plaatsen.

gr
Jan

duynduyn
Contacteer:

Re: Foto verzenden via FLICKR

Bericht door duynduyn » ma 17 aug 2015, 21:18

Een simpele methode om foto's via Flickr te plaatsen kun je eventueel hier vinden :

http://www.phototalk.nl/viewtopic.php?f=17&t=2509

gr
Jan

DreKruizenga
Contacteer:

Bericht door DreKruizenga » di 18 aug 2015, 11:10

Het gaat er niet om hoe we de foto willen gaan plaatsen maar dat we niet kunnen plaatsen.

1. Ik maak een nieuw bericht.
2. ik wil graag een foto bijvoegen klikt "Bijlage toevoegen".
3. Bij bestand naam "Kies een bestand" je kiest een bestand, de foto die je wilt uploaden.
4. je klikt op "Voeg bestand toe".
5. melding De Bijlagequota is bereikt

Kortom via de normale weg kan het niet, een ander programma of flickr ga ik niet doen, ik gebruik Lightroom CC en Photoshop CC, dat bevalt prima.

duynduyn
Contacteer:

Bericht door duynduyn » di 18 aug 2015, 11:48

DreKruizenga schreef:Het gaat er niet om hoe we de foto willen gaan plaatsen maar dat we niet kunnen plaatsen.

1. Ik maak een nieuw bericht.
2. ik wil graag een foto bijvoegen klikt "Bijlage toevoegen".
3. Bij bestand naam "Kies een bestand" je kiest een bestand, de foto die je wilt uploaden.
4. je klikt op "Voeg bestand toe".
5. melding De Bijlagequota is bereikt

Kortom via de normale weg kan het niet, een ander programma of flickr ga ik niet doen, ik gebruik Lightroom CC en Photoshop CC, dat bevalt prima.
OK dan houdt het voor mij op, ik heb mijn best gedaan !

gr

Vroem

Bericht door Vroem » di 18 aug 2015, 13:20

DreKruizenga schreef:Het gaat er niet om hoe we de foto willen gaan plaatsen maar dat we niet kunnen plaatsen.
-Knip-

Dit zijn geen foto of bewerking programma's maar een account voor het plaatsen van je foto's.
Zeg maar een soort van parkeerplaats voor je foto's, en vanaf daar plaats je ze dan op een foto forum.
Als u naar mijn foto's kijkt, laat dan a.u.b ook een reactie achter.
Bij voorbaat dank.

PetraS

Bericht door PetraS » di 18 aug 2015, 17:07

Dre, ik heb op mijn website een apart mapje fotoforum. Ik upload foto's naar dat mapje met file zilla. Dan verwijs ik binnen de img tags naar die foto...
Vriendelijke groet,
Petra Sanders

If i knew how to take a good photograph,
I'd do it every time.

Plaats reactie