Hallo,
wie heeft ervaring met een diafilmscanner "Rollei DF-S 190 SE ?
Het toestel heeft een scankwaliteit 2400 dpi, 9 megapixel, 10 bits per fotokanaal, is dit een goed toestel om dia's en negatieven in te scannen ?
Bekom je hiermee al goede resultaten ?
Dank voor je reactie
Kajele
diafilmscanner
-
- Lid geworden op: ma 27 apr 2015, 13:02 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Re: diafilmscanner
Welkom
-
- Lid geworden op: di 21 apr 2015, 00:14 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Geen ervaring mee maar het zal er wel mee lukken; specificaties zijn niet zo bijzonder hoog
- PetraS
- Lid geworden op: do 09 apr 2015, 21:40 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Welkom op dit forum.
Helaas kan ik je vraag niet beantwoorden....
Helaas kan ik je vraag niet beantwoorden....
Vriendelijke groet,
Petra Sanders
If i knew how to take a good photograph,
I'd do it every time.
Petra Sanders
If i knew how to take a good photograph,
I'd do it every time.
-
- Lid geworden op: di 21 apr 2015, 00:14 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Nou Kajele heeft antwoord gekregen.... 

- Vroem
- Locatie: Aan de kust [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Zie ik zeker wat over het hoofd?Jan 12 schreef:Nou Kajele heeft antwoord gekregen....

Als u naar mijn foto's kijkt, laat dan a.u.b ook een reactie achter.
Bij voorbaat dank.
Bij voorbaat dank.
-
- Lid geworden op: di 08 apr 2014, 12:47 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Neem aan dat het apparaat intussen in je bezit is gekomen? Bevalt het wat?