Vraag over goed doel

Toon hier je natuur- en landschapfoto's.
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
SylviaHU
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Vraag over goed doel

Bericht door SylviaHU » di 16 sep 2014, 15:08

Hallo,

Mijn naam is Sylvia en voor mijn studie aan de Hogeschool Utrecht hebben ik en mijn teamleden een opdracht gekregen van een goed doel. Onze doelgroep; jullie.
Zouden jullie voor ons één korte vraag willen beantwoorden door op onderstaande link te klikken? U zou ons erg helpen bij het verder uitwerken van het concept.

Alvast bedankt,

Sylvia

Link: https://docs.google.com/forms/d/1a-eS1- ... =send_form

Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable