Wie is de persoon achter "Greenfield"?

Nieuw op Phototalk?
Stel je in dit forum even voor aan de rest van de Phototalkers..
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Greenfield
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Wie is de persoon achter "Greenfield"?

Bericht door Greenfield » do 31 dec 2009, 13:49

De naam Greenfield ligt natuurlijk voor de hand maar heb ik eigenlijk ook niet zelf verzonnen maar zo word ik op mijn werk veel aangesproken. Ik fotografeer al sinds mijn tienerjaren en heb eind jaren tachtig zelfs nog een tijdje een eigen doka gehad. Toen de Canon 300D op de markt kwam ben ik overgestapt op digitaal. Nu bezit ik een 40D met een 24-105mm, 10-24 mm en een 55-250 mm. Verder nog twee flitsers 580 EXII en diverse lampen en andere attributen voor gebruik in een kleine studio. Mijn voorkeur in de fotografie gaat uit naar natuur en landschappen, nachtfotografie (lange sluitertijden), stillevens en culinaire fotografie. Kortom mijn interesses zijn zeer breed. Verder leer ik veel van de diverse blogs en fora. Ook bekijk ik veel foto's op flickr en andere fotosites. Dagelijks lees ik de blog op Photofacts. Ik het komende voorjaar ben ik van plan om voor beginners in de fotografie een workshop te organiseren. Dit combineert mijn hobby fotografie met het feit dat ik er veel plezier in heb met mensen op te trekken die zich interesseren in de fotografie en ze de werking van bijvoorbeeld een camera bij te brengen. Ik ben bezig een eigen site te maken die ik zal gebruiken om wat van mijn werk te tonen en die uiteindelijk dienst zal moeten doen om geïnteresseerden voor een workshop te trekken.
Canon 40D, Tamron 10-24, EF 24-105, EF-S 55-250, SL 580EX II, SL 550 EX

Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable