Ook Auk stelt zich hier maar even voor...

Nieuw op Phototalk?
Stel je in dit forum even voor aan de rest van de Phototalkers..
Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Auk
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

Ook Auk stelt zich hier maar even voor...

Bericht door Auk » wo 09 apr 2014, 21:44

Aangezien ik hier alweer even een tijdje rondneus lijkt het me wel zo netjes om mezelf maar even voor te stellen.

Mijn naam is Auke, sinds afgelopen maand 25 lentes jong en woonachtig in zowel het mooie Limburg als de heerlijke binnenstad van Utrecht. Ik studeer Automotive Management en heb naast auto's een grote passie voor architectuur, fotografie, natuur en reizen.

Mijn vader fotografeert al tientallen jaren. Hij is begonnen met Konica Minolta en zo doorgegroeid naar Sony. Een logische keuze daar de fotografie tak van Konica Minolta overgenomen is door Sony en Sony o.a. haar spiegelreflex camera's voorziet van het Minolta A-mount waardoor je de oude objectieven van Minolta nog prima kunt gebruiken.

Mede daarom ben ik begonnen met een Sony Alpha SLT-A65. Een prima camera met dito mogelijkheden.

Aangezien fotografie een werkelijk verslavende hobby is heb ik onlangs al een aantal leuke objectieven op de kop kunnen tikken;

- Minolta 100mm f2.8 Macro (splinternieuw in doos vanuit Japan!)
- Minolta 70-210mm f4 'Beercan'

De reden dat ik me hier aangemeld heb is dat ik meer kennis en inspiratie op wil doen en natuurlijk gezellig mee babbelen over onze gemeenschappelijke hobby! 8-)
Gr. Auk

Plaats reactie [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable